Photobucket
Terbang Ke Langit Cinta ♥
click on the dropdown menu to navigate through this blog

ouch !!
Tuesday, June 7, 2011 ★ 1:11 AM │ (1) angels
1st of all , aq nak ckp sowy sgt2 kt kowg yg follow blog aq tp aq msih terhenti disini krana keaiban blog aq dan jadual aq yg padat dgn exam !!
pape ponn , skali lg aq minx maaf .. aq mmg hrap sgt2 kowg maafkn laa dose aq neyh ..
aq akn cube sebaik mungkin mlm neyh aq setelkn sume yea .. 
but law ada yg tertinggal uwh , aq sorry skali lg ..
haa !! lg 1 , aq cdang nak buad novel .. rangka nyer daa ada ..
cume ... aq tgh crik nma hero n heroin nyer ...
kowg pLiz yea ..
yg mna yg daa brpengaLaman .. tLong aq tw ... 
 

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

my name is haslinda . fifteen years old . my nickname is AH LING . my bestfrend give that name to me . want to be my friend ? just go to my timeline and add me . opps ! but , it has one condition .. if you want add me , you must make sure that your dp is not an animal , cartoon or what ever . it must be your own face . understand ? get it ? kbhaii ♥ _ah ling_










Credits


Blogskin nurul ain
Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
Re-Re-edited by Dayini
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later